2010. december 5., vasárnap

2010. 12. 05.

Idő hiányában nem sok lehetőségem volt mostanság fotózni...ha pedig kijutottam egy db normális fotót sem tudtam összehozni...a november már csak ilyen, tavaly is ez volt. Ma is csak 3 órám volt, de nem bírtam volna a seggemen ülni. Kora délután elindultam az mg-i területek irányába. Nem volt semmi különleges célom, már pár őz látványának is örültem volna. Annyira ropogott a jég a szántáson, hogy esélyem sem volt halkan közlekedni. A gyönyörű ködös idő, némi napfénnyel arra ösztönzött, hogy inkább ücsörögjek az árokparton és leskelődjek csendben. Kb 2 percet ültem, amikor a közeli nádasból kiváltott elém vagy 10 őz. Valamitől megriadtak és nem tudták eldönteni, hogy merre tovább. Szerencsémre a rudli ketté vált és egy 4-es csoport felém vette az irányt. Köd, ellenfény és egy-még agancsos- bak...jó kombináció nem mondom. Nagyon jó volt az álcám, mert a vezérsuta sem vett észre, pedig nagyon éber volt. Előttem(20-30 m) csipegettek egy 20 percet, aztán vissza kanyarodtak a többiekhez. Nagyon király élmény volt és még most is azon morfondírozok, hogy miért volt a bak fején agancs. Ilyenkor már csak a fiatalokon lehet fejdísz. A monitoron kielemezve, tényleg az volt, viszont élőben simán középkorúnak tippeltem.


Végezetül pár kép novemberből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése