2011. március 6., vasárnap

2011. 03. 06.

Nem vágytam ma emberi szóra...elindultam 10 körül és benéztem a Fiókba...a nagybetű jogos, hiszen ez egy terület neve a falu határában. Jó messze van...alig mentem fél órát máris látnivaló akadt. A nyulaknál indul a nász és megy a kergetőzés ezerrel...lehasaltam az eseményt megörökíteni...sajnos másfél órát ez el is vett a délelőttből, de nem unatkoztam. A túra további részében rengeteg vadlibalesre alkalmas tocsogót láttam és persze rengeteg libát is. A hattyúk még mindig megvannak:)) Kb 3 órára érkeztem meg lesemhez...jól esett leülni és bámulni a tájat. Megjelent az ismert ökörszem pár a környezetemben...örültem nekik, mert január óta nem találkoztunk. A következő két órában velük foglalkoztam...nem egyszerű elcsípni róluk egy jó fotót, de a tervem már megvan a jövőre nézve...feltöltődtem és ez most mindennél fontosabb.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése