2012. április 3., kedd

2010. 04. 01.

A délutánt a lehetséges "címlap- bak" felkutatására akartam fordítani. Már tavaly, a Nimród borítóján, megjelent egy őzbak fotóm és áprilisban is az én bakom kerül a címlapra, ezért szeretnék megint egy olyan példányt találni, amit bátran merek ajánlani a neves vadászlapnak.
Kedvenc területemre kiérvén 3 különböző rudlit fedeztem fel...sikeresen bekúsztam közéjük és csak várnom kellett, hogy mikor mozognak felém...

Gyakorlatilag az egész délután így telt el és ami a lényeg: láttam kapitálisnak ígérkező őzbakot, ráadásul rögtön kettőt...üröm az örömben, hogy a légrezgés totál tönkre vágta a fotók nagy részét, de most nem is ez volt a cél...fontosabb, hogy megvan az élőhely:))
Mezei nyulak pihentek a lucernában és jól elszórakoztam az egyikkel...megpróbáltam rácsúszni, ami 10 méterig sikerült...sohasem láttam még alvó nyulat, most azt is sikerült.

Semmi mezőgazdasági gép nem dolgozott a határban, így a totális csendé volt a főszerep...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése