2016. október 11., kedd

2016. 10. 09.

A héten születtek újabb tesztképek...razor sharp...



.........
.........
Narancsos délutáni fény kandikált ki a felhők alól.
Vasárnap van...nem bírtam otthon maradni..
Az összkerekes ritmusosan dobálja a sarat a dűlőúton...gyorsan kint vagyok.
A nagy lucernatábla jó választás ilyenkor.
Leskelődök az egyik sarkából...mindenfelé őzek, ötvenen is lehetnek szétszóródva...
A rudlizódás megkezdődött...az öreg bakok természetesen még tartják magukat, nem csípik a nagyobb társaságot.
Enyhe oldalszéllel gázolok a táblába...alig megyek, figyelő fülek meredeznek velem szemben ...
600 mm, statív a vállamon...gyorsan leülök...pont időben...
Öreg suta nyújtózva tolja ki magát a zöldből...vele van 2 gidája is...
Néznek, de biztonságosnak nyilvánítanak...mehet a pipere...
Az lcdn nézve látom, h 2x-ezővel is magasabb minőséget produkál az 5d3, mint a 7d...lényegesen jobbat...meg kell mondjam, ez nagyon megnyugtató....a cropot buktam, de megnyertem a 2x-ezőt:)
Jöhetett egy kis móka...
A silent expo is nagyon tetszik...alig hallani a zárat....
A kis család lassan arrébb ballag...
Cserkelek tovább a többi felé...
Nagy őrgébics hegyel egy bokor csúcsán...már ők is itt vannak....
A horizont közelében van már a fény...inkább sétálok, mint lopakodok....

Örülnék még egy telefényes őzfotónak...próbálok a Nap vonalában elhelyezkedni...valamelyik csak oda sétál...szerencsém van...
Hazafelé menet a ragadozós lest tervezgetem...erre a területre szeretném installálni...
Leginkább a jó környezet és a nyugalom miatt....meglátjuk....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése