2021. szeptember 17., péntek

2021. 08. 04.

Az idei üzekedésről egy kis anzix. Szép ,nyári délutánokat tudtam kint lenni. Leginkább a kedvenc helyeimet hívtam végig. Nagyon hangulatos délutánok voltak ezek, jól esett a csend és a nyugalom. Szúnyog alig volt, a hőség sem volt elviselhetetlen, egyszóval ideális körülmények voltak. Először rögtön rgy hajtó párosba botlottam...a síppal nem foglalkoztak, de pont előttem kavarogtak. A bakot ismertem.
Ez még júliusban volt...suták egyedül, bakok a helyükön...
Aztán az egyik júliusi este elindult az első bak suta hangra..óvatosan jött, a végén egészen közelre...
Ezután újabb párosok kerültek elő, a kok nagyrészét ismerem régebbről...
Ezután szépen ugrottak...ugyan ki kellett hagynom néhány napot, de nem idegeskedtem, mert felénk mindig augusztus eleje a legjobb. Ekkor már a legjobb helyeken sípoltam...itt ugrott be öreg barátom...ez az ötödik éve, h elém kerül...
A sárga bakra is vissza mentem egyik este...szépen bejött, csak a nyomomon keresztül...
Mivel itt jól ugráltak, másnap is ide jöttem...nem csalódtam...
Jöttek minden korosztályból...
Mivel időm véges már csak egy délutánom maradt...a sóvirágos rétet választottam...ott mindig akad valami érdekesség... Ő rontott rám az első hangokra...csak a fotókon vettem észre a kis kampóját...
Már majdnem sötét volt, de a falu alatt egy helyen még megálltam... utolsó strófára. Csak reméltem , h itt is ismerősbe botlok...
Összességében elég sokat kijutottam a körülményekhez képest-természetesen. Voltak jó napok és volt, h semmi nem ugrott. Mindig érdekes dolog az üzekedés. Az viszont örömteli, h minden ismerős bak a helyén volt és mind be is ugrott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése