2010. június 14., hétfő

2010. 06. 06.

Végre hibátlan napsütés volt egész nap, így tervezhettem, hogy kimegyek délután keresni pár bakot az Ádám nevű területrészen. Sokat járok oda, de most nyugati irányból közelítettem meg, mert lemenő fényeket szerettem volna.
A kirándulás a tervezettnél is sikeresebb lett, mert 7 őzbakot figyelhettem meg egy 500 m hosszú és 100 m széles területen. Magam sem gondoltam volna, hogy ennyire elviselik egymás közelségét.
Találkoztam az eddig már kétszer lefotózott bakkal és még 4 hasonszőrűvel, láttam egy nagyon ígéretes fiatal példányt, de a fő attrakció a terület leggazosabb részén megfigyelt domináns bak volt. Tavalyról emlékszem egy nagyon hasonló agancsú bakra(szerintem ez ugyanaz)... feltétlenül fogom még keresni őkelmét a nyáron::))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése