2010. június 14., hétfő

2010. 05. 29.

Részt vettem Zsolti barátommal "Heves egy napja" elnevezésű rapid(1 napos) fotópályázaton.
Csak találgatni tudtam, hogy milyen színvonalú ez a pályázat és nagy érdeklődéssel érkeztünk meg a helyszínre hajnali 4 órára. Tibi, aki a pályázat kitalálója egy nagyon szimpatikus fotós, akivel órákig el tudnék diskurálni a természetfotózásról. Hihetetlen dolgokat mondott el és gyönyörű képeket mutatott(el is gondolkoztam, hogy ettől én még nagyon messze vagyok)), de türelem!
A nap jól sikerült makróztunk, napfelkeltéztünk, gyurgyalagoztunk, őzeztünk és mikor leadtuk Tibinek az 5 képet viszonylagos elégedettséggel tettük. Másnap volt a zsűrizés és az egyik fotóm bekerült a legjobb 5 -be, ami számomra egy nagyszerű eredmény. See you soon...
Azokat a képeket mutatom most meg, amikkel neveztem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése