2011. február 8., kedd

2011. 02. 06

Vasárnap délután karultam egyet a közeli mg. területen. A szelem most oda volt megfelelő és a Nap is jó felé akart lemenni:) Gondoltam csak találkozok valamivel. Alig mentem 5 percet máris feltűnt a vetésen legelő rengeteg vadlúd. Főleg nyári ludak és nagylilikek, lehettek vagy kétezren. Próbáltam rájuk menni, de nagyon szemes madarak a ludak, így csak röpkép-fotózásig jutottam:)
Annyira jó idő volt, hogy leheveredtem az árokpartra szívni a friss levegőt és nézni a ludakat. Szerencsémre... Felemelem a fejem, hogy szétnézzek....3 őz iszonyat sebességgel rohan keresztül a vetésen...pont felém. Régen szeretnék már felém rohanó őzet fotózni és lám itt volt az alkalom. Nyomtam a sorozatokat ezerrel, amíg a suta és a 2 gidája szél alá nem futottak. Akkor megfordultak és irány vissza, de sokkal óvatosabban, mint ahogy jöttek. Király volt.
Tovább lopakodtam az árokparton és találkoztam bütykös hattyúkkal és énekesmadarakkal is. Láttam egy 6-os rudlit és rengeteg libát. Visszafelé érdekes képződményre lettem figyelmes a jégen. Olyan alakzatot rajzolt az olvadás, mint egy idegsejt. Nehéz volt normálisan lefotózni, de talán visszaadja a fotó a látványt. Már lement a Nap, amikor elindultam haza, de azért pár naplementés fotóért meg kellett állnom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése