2011. augusztus 4., csütörtök

2011. 08. 03.

Zsolti barátom látogatott meg ma. 4 körül indultunk a területre. Sajnos nem minden alakult jól, mert alig cserkeltünk 100 métert és máris feltűnt a hosszú szárú területes bak. Ez rendben is volna, de egy terepjáró is feltűnt, benne vadászokkal....grrrr...de legalább a bak lelépett.
Nem volt nagy őzmozgás, de azért egy fiatal bakot -kutya módjára- sikerült behívni, de ismét pechesek voltunk, mert a bak rossz széllel érkezett meg, így csak 50 méterig jött el. A hajnal fantasztikus volt.

A továbbiakban Zs-t befektettem a fekvőlesembe én meg pihentem egy kicsit.
Megörültem, mert Kisvöcsök és kanalas gémek is tartózkodnak a tócsán.
Délután 4 körül folytattuk a cserkelést, de egy másik területen. Itt is sok jármű volt kint, így sok jóra nem számítottam. Először egy tejfölösszájú bakocska jött közelebb(teljesen rossz széllel), de hamar megérzett minket és lelépett.

Később egy fiatal bak hajtotta sutáját a lucernásban és azt ültünk le nézni és fotózni. Szép fények voltak és az idő gyorsan eltelt. Szerintem soka a suta és a bakok kényelmesek, ezért nincs akkora őzmozgás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése