2011. augusztus 15., hétfő

2011. 08. 14.

Ismét csak fekvőles...
Rászántam a délutánt és kiérve látom, hogy a tócsa kb 3 méterrel összébb ugrott. Gyorsan áttelepítettem a lest és a nejlon alatt sok békát találtam. Bedobáltam őket a tócsába...utána gondoltam bele, hogy ez egy kivégzéssel ér fel annyi nagy-gázló jár a vízre.
Nagy meleg volt és a madarak is kezdtek szállingózni a mezőről. Egy rétihéja pár szórakoztatott folyamatos viaskodásukkal. Többször belemásztak a vízbe és vijjogtak. Volt réti, szürke-és erdei cankó is. Megjelent egy Sárgalábú sirálypár és ment az élményfürdő a csemetéjükkel együtt. A kócsagok beleültek a vízbe és nagyon boldognak tűntek, mert 5 percig meg sem mozdultak örömükben. Jöttek Tőkés récék, Bíbicek, gólyák...láttam Sárszalonkát, Dolmányos varjút...boncolgathatnám tovább ezt a leses témát, de nem nagyon tudom már fokozni. A les és a tócsa nem várt madárgazdagsággal halmozott el és ezt az élményt szavakba önteni lehetetlen...majd a képek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése