2012. május 1., kedd

2012. 04. 30.

30 fok, tikkasztó napsütés, 4 nap szabi....csakis őzekről lehet szó fotózás terén így április végén. Ugyan nem olyan szép a szőrük ilyenkor, de a területen élő bakokra nagyon kíváncsi voltam. Az elmúlt napokat cserkeléssel töltöttem, hol lucernában, hol búzában...több kevesebb sikerrel.
Mindenképpen ellenfényes fotót akartam készíteni egy bakról, ami össze is jött hétfő estére.
Egyébként ismét megnyugodtam... találkoztam jó bakokkal és van 2 igazi kapitális példány és örvendetes, hogy egész jó helyre álltak be fotózás szempontjából.
A cserkelésben egy új módszert próbáltam ki és egész jól működik...lényege, hogy nagyon kell  ismerni az őzek mozdulatait és viselkedését és akkor kúszni sem kell:))
Láttam rókát vadászat közben és a parlagi sasokkal is minden rendben.
A nap végére a macro optika is elő került a táskából...mindig úgy gondoltam, hogy nem az én világom a közelfényképezés, de ilyenkor mindig rájövök, hogy azt is nagyon szeretem...























2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fotókhoz, és tényleg a vadfotózás mellett a makrózásban is jól megállod a helyed! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, örülök,h tetszenek a fotók!

    VálaszTörlés