2012. május 29., kedd

2012. 05. 27.

A legjobb fények már a tölgyes szélén értek...
Szeretem az ilyen felhőátvonulós időt...bármikor jöhet egy zivatar, de közte mesés fények vannak.
Kerestem a madársisakot, de már nyomát sem láttam...helyette szarkalábak, Lila ökörfarkkórók, pipacsok mindenhol...
A színes virágok között rengeteg érdekes makró-téma volt, de az erős széllökések miatt nem volt sok lehetőség normális fotót készíteni...

Az erdőben figyeltem, amikor egy gömbölyű suta-extra óvatosan-beváltott velem szemben és láthatóan pihenő helyet keresett magának...mindig elcsodálkozom, hogy az ellés időszakában mennyire óvatosak az őzmamák...

Tovább cserkeltem a gabonában és ismerős, barkás agancs villan fel előttem. A nagy széltől nem hallott meg egy éves bak. Van már sok ilyen fotóm, de azért nem hagyhattam ki őt sem:)

A fények és az égbolt most is gyönyörű volt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése