2012. június 22., péntek

2012. 06. 20.

Idén nem jutottam ki időben gyurgyalagozni...lemaradtam az intim részekről és az ajándékozási ceremóniákról...azért kicsúszok-gondoltam-és meglesem őket. Rekkenő hőségben érkeztem a homokbányához és kíváncsian ültem be a lesbe...
  
 Jól sejtettem, akció már alig volt...arra vártam, hogy valami mutatós zsákmányt fogjanak a méhészfecskék, de leginkább bögöly és darázs szerepelt az étlapon....amikor nem volt madár a beszállón jól elszórakoztattak a fiatal verebek...



Indulni akartam...még egy utolsót pillantottam a homokbánya mélyére...2 róka kölyök játszik önfeledten  a langyos homokban..mit veszíthetek...lelopakodtam hozzájuk pár közeli erejéig ...nem volt nagy kihívás, de a jövőre nézve már morfondírozok, hogyan lehetne őket esztétikusan megörökíteni.







2 megjegyzés:

  1. Aranyosak a kisrókák még ha kevés toll is van rajtuk..:) Az őzes képek is szépek lettek, van ott úgy látom minden..:) Grat !

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm M!

    Most csalogatjuk őket egy szebb helyre, mert a sivár bányában nehéz szép fotót készíteni róluk...

    VálaszTörlés