2012. december 29., szombat

2012. 12. 27.

Különös nap volt ez.
Szikrázó napsütésben indultam a leshez, de mire kiértem köd lett..A szőlő között találkoztam az ismert sutával és egyik gidájával. Elég bizalmasak voltak., de nem miattuk jöttem...

Már meg sem lepődtem, amikor ölyvek rebbentek fel a rétről...
Tettem ki nekik friss zsigert, de nem fűztem sok reményt az ölyvek visszatéréséhez. Rendszerint délutánra már telezabálják magukat és nem jönnek be csak szürkületben...
Meglepődtem, amikor 5 perc múlva egerész landol a zsiger mellett...
fel akartam tenni az 1,4x-ezőt...
Ameddig a táskámban kotorásztam még 4 ölyv érkezett...ilyen se volt még...mohón nekiestek a koncnak, de sietniük kellett, mert további 3 ölyv esett be a rétre....8 ölyv...hihetetlen...és még a köd is feloszlott.
Ilyenkor sajnálom igazán, hogy nem  ölyvfotózásra terveztük ezt a lest...
Unalmas lehet a sok egerész fotó, de mindegyiken más madár van....












Az már csak hab volt a tortán, amikor normális távolságra bejött egy Süvöltő...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése