2015. január 5., hétfő

2014. 12. 30.

Mínusz 15-öt ígértek mára....nem lett annyi, de reménykedni kezdtem...
Pár napig megmarad a hideg-betörés az már elindíthatja a sasokat is felém...
Ki is feküdtem,sötétben, ahogy kell...
Mínusz 12 volt, szóval túlöltöztem:)
Beszereztem egy német, katonai, dupla hálózsákot...mit mondjak...remek darab, csak ajánlani tudom mindenkinek...8 órát feküdtem kint, de nem volt hideg érzésem, simán, már-már komfortosan elvoltam mindvégig...
A nap viszont csak egyetlen madárról szólt. Megszokott versenyző mutatkozott a les előtt többször a nap folyamán. Ez a törzs-ölyv minden közeledő konkurenciát rögtön elzavart...így az akciófotózás kimerült a röpképekben...
Mivel stabilan mozog, volt lehetőségem cserélgetni az extendereket, ezért a sokféle képkivágás...
A röpképeket szeretem, ha látszik a talaj is, vagy a környezet valamilyen szinten...

Összefűztem ps-sel pár képet, csak az érdekesség kedvéért...aki szereti a repülés fázisait folyamatában látni, annak lehet ez érdekes ez a  2 kreálmány...

Minden esetre a sasok sehol sincsenek, de azért kitartok...szépen szembefordult már a Nap, jönnek az ellenfények..


Érdekes módon mindig csak őrizni szállt le a kaját, egy falatot sem evett, egészen fél 4-ig....
Elindult vacsorázni...kellemesen szórt világítás volt már ekkor...

 Dolga végeztével nézelődött egy kört és végleg magamra hagyott...
Na, azóta több napon vagyok túl a "koporsóban", de  sast még messziről sem láttam, illetve láttam....a régi lesem előtt rétiket...rosszul is lettem gyorsan...sétám közben ugrasztottam fel őket...délután 3-kor...
A vadászok még mindig sok zsigerrel látják el a helyet.... tele is van madárral a környék..shit!
Kellett egy kis sikerélmény.... erdei élőhelyre váltottam...kismadarak stb...
Az új évet erdei lesünkben kezdtem...
Magam sem gondoltam volna mennyire fogom élvezni a kinti hangulatot....
Millió énekes van és stabil a fakopi is...pár kép egy délutánról...




 Jól esett a nagy forgalmat figyelni, úgy döntöttem szánok erre még pár napot, aztán vissza a pusztára...pláne ha jönne a hó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése