2016. április 5., kedd

2016. 03. 23.

Ez a bejegyzés kaphatta volna a "megdöbbentő közelségben" címet is...
Történt ugyanis, hogy az erdei lesbe kiültem pár alkalommal...figyelem a kakasok aktivitását, elszórakozom az énekesekkel, egyszóval hasznosan töltöm az időt:)
Mindig történik valami...
Például éneklő csuszkát még sosem láttam ilyen közelről...
A melegedés ellenére is rengeteg apróság sürög-forog az etetőn, az ideiglenes itató pedig újabb fajokat vonz a rétre...jött például énekes rigó és örvös galamb is .
Próbálom megfejteni a madarak metakommunikációját mikor hirtelen termetes árny jelenik meg a keresőben...
Róka koma vizsgálja át a rét középső részét...ismerős példány, télen már találkoztunk...akkor azt írtam:"szerintem találkozok még vele"...igazam lett:)
Eléggé sovány és elég éhes is ahhoz, hogy a csattogó expókkal ne foglalkozzon...
Rácincogok, ha már ilyen kezes így tél végén...
Bele se tudok nézni a keresőbe a rudi máris a les elé szalad...erre azért nem számítottam...
Annyira közel van, hogy a 300-as optika közelpontján belülre kerül...vagy 10 centit hátrébb kell húznom a lencsét, hogy legyen valami éles a képen...
Persze ez mind nagyon gyorsan történik...

Hagyja magát fotózni pár másodpercig, aztán csalódottan elsomfordál...
Azt hiszem ennél szűkebb portrékat már lehetetlen csinálni a ravaszról..így szép ajándékkal lepett meg a csendes, erdei les március végén:)
Annyi időm maradt azért, hogy a mobilommal csináljak egy werket...csak a hitelesség kedvéért..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése