2020. január 2., csütörtök

2020. 01. 02.

Az év első fotózásai...
Hagyományszerűen elsején is kint voltam...
Gyönyörű napsütésben múlt az idő felettem.
Az őzek ma valahogy elkerültek, viszont egy ravaszdit sikerült becincogni...jöhetett volna még, csak túl jó volt az orra, a szelem meg túl rossz...
Idén sok kékes rétihéját látok...nagyrészt tojókat...különös.
Másnap kezdetét vette egy új projektem...széklesből szeretnék ragadozómadarakat fotózni.
Valahogy így...
Az első próbálkozás a köd jótékony homályába fulladt...
Délután rókák után jártam, de nem jártam sikerrel...a köd sűrűsödött...
Mindenfelé ludak ...

Őzekbe botlok...sejtettem, h itt lesznek...
 Hideg csend uralja a tájat...a kékesek ilyenkor sem adják fel, de nincs könnyű dolguk.
Elindult az év...



2 megjegyzés:

  1. Szóval akkor felétek vannak a mi kékeseink is :D Én alig láttam idén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes ez, mert azóta kimonodttan a hímeket figyelem, de egy darabot se látok...nem értem.

      Törlés