2010. július 28., szerda

2010. 07. 28.

Téboly! Mostanság minden nap ki tudok menni fotózni és ezt nagyon nem bánom, mert kezdődik az őzek násza, az üzekedés...azaz csak kezdődne, mert eddig nyomát sem tapasztaltam. Tuti, hogy a szigorú tél miatt csúszik-eddig már 2 napot- a tavalyi kezdethez képest. Addig is tesztelgetem az új közgyűrűsorozatom a makró obimmal. Azért kezdtem a téboly szóval a bejegyzést, mert a sok időm ellenére nem tudtam már jó ideje egy jó bakot fotózni(mondjuk sutát se nagyon), pedig még esőben is kint voltam. Remélem a lehűlés és majd a felmelegedés beindítja a hormonokat... Egyébként építettem egy lest kis kárókatonák fotózására és felfedeztem egy olyan területet, ahol kb 200 kanalasgém és egyéb parti madár tölti mindennapjait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése