2010. augusztus 10., kedd

2010. 08. 08.

Hajnal fél ötkor már egy másik területen voltam és a tegnapi tapasztalatokból kiindulva, ismét a vágyakozó hanggal kezdtem. 1 percen belül megjelent- a már többször látott -első éves, második agancsú bakocska. A napkelte gyönyörű színekbe öltöztette a fiatal állatot és környezetét. Az idő beborult, de folytattam a hívást egy jónak ismert területen. Kis nyársas oson felém és majdnem rám lép az erdősávban. A mozgás nem volt olyan frankó, de még egy erdőrészt megnéztem, ahol sikerült behívni egy középkorú legényt, de félkörben jött és így szelet kapott.

A késő délután egy másik területen ért. Rögtön láttam egy borítást, ráadásul az a bak borított, amelyik tegnap-még suta nélkül- majdnem elütött. Ma nem reagáltak olyan jól a hangokra, mint tegnap. A naplemente ismét mesés volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése