2011. április 12., kedd

2011. 04. 10.




Csodák márpedig vannak...jó ezt mondogatni, de amikor az ember túl van egy ilyen hétvégén szerintem el is hiszi.
Fordultam egyet péntek délután és őzek helyett a kecses gulipánokba botlottam. Még fel sem fogtam, de hajnalban már a sárban feküdtem a belvíztócsa partján. 3 pár madár időzött a vízen és az álcaháló alatt nem vettek észre. Legalábbis nem foglalkoztak velem. Addig feküdtem a lucsokban, ameddig ember csak feküdhet...
Másnap még korábban mentem(5:15), de a hajnal nem ajándékozott meg olyan mesés fényekkel, mint tegnap. Sebaj, a 40d bánta. Szerencsémre volt nálam szögkereső és a 2 nap alatt elnyomott 1500 expó után gondoltam bele, hogy mekkora mákom volt. Szerintem a nyakam még most sem tudnám mozdítani. A fotókat a nagy izgalom után, hideg fejjel átnézve konstatáltam a szigorú tényt, hogy a sok expóból 10 db, ami igazán kedvemre való. 1500/10...nem is olyan rossz...
Többször láttam párzást is, tehát költeni is fognak:)
Délután kimentem őzezni és összeakadtam egy érdekes agancsú-éppen tisztító- középkorú bakkal(eddig még nem láttam) és egy nagy hasú sutával. Kicsit elhanyagoltam az őzeket, de ezen a jövőben változtatni fogok, annál is inkább, mert nagyon jó volt a mozgás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése