2011. április 20., szerda

2011. 04. 19.

Tisztára dezsavűm volt az egész mai délután alatt...történt ugyanis, hogy ugyanazt a 2 bakot tudtam becserkelni, amiket pár nappal ezelőtt is. Persze cseppet sem bántam. Először a területes bakhoz kúsztam oda 1 óra megfeszített munkával és olyan fotót tudtam róla készíteni, mint ami a blogom "címlapfotója". Még mindig leesik az állam az agancsa láttán. A másik bak annyira nem fárasztott el, sőt inkább ő jött felém. A délutáni területbejárását kezdte meg... én már vártam rá a lucernában. Jött is szépen olyan furcsa "S" alakban. Ő is érdekes agancsot visel, már teljesen visszarakott, hegyes ágvégekkel. Szerintem idősebb, mint a másik 1-2 évvel. Készült pár pofás fotó. Sajnálattal tapasztaltam, hogy a gyönyörű pásztortáskás mező be lett tárcsázva, így az őzek is átköltöztek a közeli búzába és lucernásba, ja és találtam egy hatalmas rókavárat, remélhetőleg tele rókakölyökkel. A 2 ismert nagy bak még mindig nem került elő...grrrr!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése