2013. június 27., csütörtök

2013. 06. 26.

A forróságot hűvös áramlatók zavarták ki szeretett "medencénkből". Vártam már kicsit az enyhülést...nem jó a fülledt lesben ücsörögni ilyenkor....vagyis jó, de azért 20 fokban sokkal gyorsabban repül az idő...
Ismét 3-kor zörög a telefonom...rúgó módjára pattanok bele ruhámba....nem okoz már nehézséget a korai kelés...
Hamar kint vagyok...sátrat ledobom a szokásos helyre és izgatottan fészkelem bele magam...
Palaszürke fellegek rétegződnek a Nap elé, így később jön a pirkadat...
Húúú, a gazda a múltkori látogatásom óta lekaszálta a rétet. A magas fű helyett bálatenger uralta a tájat...
Talán még jól is jöhet a kompozícióban pár henger...
A madarak hamar feltűntek, de a 12 fok és a szitáló eső nem igért sok jót se nekik, se nekem...
Volt, hogy fél órát is mozdulatlanul ültek a bálákon...próbáltak valami élelmet találni, de ebben az "angol" időben nemsok lombszöcske, meg tücsök mozog szívesen a gazban...
Amikor hosszabb időre eltűntek, biztosan vizes helyen vadásztak, ugyanis kövér békával csőrükben kerültek ismét szemeim elé...hozzáverték a bálához és  mohón gyömöszölték lefelé.
Az is kiderült, hogy a gazda "építményei" nem tettek túl jót a projectemnek...
A kékségek kizárólag a hengerekre és a villanypásztorra szálltak, a beszállómra sehogysem akartak ráülni...
Eltűntek hosszabb rövidebb időre...tudtam, hogy brekiért mennek..a köztes percekben seregélyek szórakoztattak...
Láttam, hogy nem sok babér terem számonra a mai reggel, így gyorsan leléptem egy üres fél órában...
A nap krónikájához tartozik még, hogy leszállt a szembe lévő fasor ugyanazon ágára a parlagi pár mindkét tagja...15 perc eltéréssel. A vállfolt alapján egyértelműen megkülönböztethető a 2 madár....a fotók 1,4x+2x-el készültek.
A fészekben 2 jól fejlett fióka van, akik hamarosan kirepülnek...folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése