2013. december 5., csütörtök

2013. 11. 30.

A múltkori lesezés nagyon eredményes volt.
Azon gondolkoztam, hogy régebben rá nem tudtak volna venni egy olyan fotózásra, ahol reggel beülök egy bódéba és egész nap várom a csodát...
Nagyot fordult a világ...
Azóta több ilyen bódét építettünk jobbnál-jobb helyekre és rá kellett jönnöm, hogy cseppet sem unalmas így a fotózás....
Sőt van, hogy élménydúsabb egy ilyen nap...
A róka és a hideg nagyon meghozta a kedvem egy újabb kiülésre...
Hollókat szeretnék végre a lencse előtt tudni, ezért is foglaltam el kényelmes helyem még korom sötétben...
Meg is jöttek a feketék a pirkadattal, de csak a szemközti fenyő tetejéig jutottak...valamiért nem szálltak le a zsigerhez....
Rajtam nem múlott az biztos...de sehogy sem értem a hollókat.
A szajkók hozták a szokásos formájukat...röpképet erőltettem egész reggel, de továbbra sem egyszerű mátyás-komát röptében megörökíteni...
Az ölyvek is a les előtt kergetőztek, de inkább voltak egymással elfoglalva, mint a csábító husival...
Tíz körül azért lejött az egyik....
Nem maradt ám sokáig....falat nélkül távozott...
Persze itt sem én voltam a ludas...
Megérkezett a várva-várt konkurencia...pontosan úgy, mint 3 nappal ezelőtt...a délelőtt közepén...
 Most sem evett...körbejárta a csalit...megszaglászta minden oldalról, aztán lassan eloldalgott...
Azért ennek nagyon örülök...a róka stabil vendég az ölyves les előtt...soha rosszabb kezdetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése