2014. augusztus 1., péntek

2014. 07. 29.

Az  a múltkori páratlan nyolcas bak nem hagyott nyugodni!
Mindenképpen látnom kell még egyszer az idei őznászban!!!
A meteorológia esőt jósolt . Kit érdekel ez most??
Hajnalban a "Cigány-utat" néztem át. Jó helyeken hívtam, de semmi sem akart mutatkozni. Láttam ugyan egy sutát bakkal, de üzekedésnek nyoma sincs.
Irány tehát a nagy bak birodalma.
8 körül kezdtem meg a cserkeléssel egybekötött őzhívást.
Itt sem mozdul semmi, csak a zivatarfelhők jönnek mennek.
Azért egy sutába bele botlok nagy nehezen...
Mire az öreg revírjébe érkezem, rákezd keményen esni és abba sem hagyja egy jó órán keresztül.
A Lowepro nature tracker aw II-es zsákom kegyetlen jó...semmi víz odabent:)
11:00 körül járhat az idő....
Talán csendesedik picit...nem várok tovább.
Kidugom a fejem az erdősávból és mit látok???
Bak hajtja a sutát...
Fekete agancsa rögtön elárulja...a nagy bak van előttem....mondjuk nem lepődtem meg:)
És a lényeg...borít 4-5x előttem...a vérvonal tovább élhet:)
Miután kiüzekedte magát ideje volt közelebbről megnézni őkelmét.
Még cserkeltem egy keveset, aztán halkan megszólítottam...
Érdekes módon a sutát jobban érdekelte a hang és ő jött előre, de nyomában ott koslatott a nagy harcos...
600 mm...és tele van a kereső....
Kapitális, öreg bak...tömör, súlyos agancs és a színe is gyönyörű...
Szépen bemennek a sutával a fák közé...már nem zavarom őket.
Megyek tovább...
Eső után nagyon frankó mozgás volt...
Suták gidákkal, magányos bakok...sípra semmi...


 Elején járunk még a dolgoknak...
Folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Atya ég ez a bak nem semmi. Brutál jó néz ki az agancsa... El ne áruld a vadászoknak hol mozog.=)

    VálaszTörlés
  2. Ez a bak több éve az én titkom:)
    500 fölött van simán.
    Van még vagy kettő ilyen erős, öreg ismerősöm az erdőben...

    VálaszTörlés