2010. május 16., vasárnap

2010. 05. 15.

Eső, eső, eső! Alapvetően semmi bajom vele, de ami sok az sok.A héten nem jutottam ki a természetbe és megfogadtam, hogy ha lesz egy kis napsütés szombat reggel, akkor kint kezdem a napot. Szerencsére 7 körül fény szűrődött be az ablakomon...gatyát, pólót fel és indultam is makrózni a közeli rétre. Telét nem is vittem, mert nem olyan helyre mentem, ahol szükség lehetett volna rá. Felpattintottam a Tamron 90 mm-es makróját a vázra, a vázat az állványra és nekivágtam a rétnek. Nagyon meg vagyok ezzel az "üveggel" elégedve. Frenetikus képe van. A minap olvastam valakitől, hogy ez az úgynevezett "killer lens"...mit mondjak, nem áll messze az igazságtól. Másfél órát tudtam fotózni, mert az idő elromlott és ismét jöttek a szürke esőfelhők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése