2011. július 25., hétfő

2011. 07. 23.

Végre töcsök!
Eddig is láttam a tócsámon 6 db gólyatöcsöt, de nem jöttek a les közelébe. Ez a tendencia ma megszakadt. Két öreg madár és 3 fiatal egész délután előttem szedegetett és volt alkalmam alaposan megfigyelni mozgásukat. Csodaszépek és nagyon elegánsak.
A cankók továbbra is nagy számban vannak jelen és most már közvetlenül a les előtt flangálnak, sokszor az optika közelpontján belül. Fel kell tennem egy közgyűrűt a következő alkalommal.
Mostanában egyre többször pattintom rá az 1,4x-ezőt a vázra és egészen meg vagyok elégedve így is a rajzolattal. A mélységélesség jóval kisebb lesz (amit nagyon szeretek), viszont a fókusszal sokat szenvedek! Megtetszett ez a leses madárfotózás és ennek örömére építettem is egy másikat. Azon a pocsolyán rengeteg nagykócsgot, gólyát, gémet, récéket láttam és remélem nem lépnek le az új objektum hatására...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése