2011. július 19., kedd

2011. 07. 17.

Ahogy közeledik augusztus eleje jön vissza a fotózási kedvem. Megfogadtam, hogy idén nyáron sok mindent máshogy fogok csinálni. Ez a tanulás, fejlődés következő fázisa.
Barangoltam, cserkelgettem, de a területen az tipikus üzekedés előtti csend tapasztalható.
Találtam egy szikfolton megmaradt pofás belvíztavat. Kicsit figyelgettem a mozgást. Volt ott kb 60 bíbic, pár gólyatöcs, gulipán, gólyák, cankók, lilék...szóval délután már a partján készítettem remek fekvőlesemet. Annyira jól sikerült, hogy még inváziós gerillacsapatok sem vennének benne észre:))
Még el sem távolodtam a tótól, máris 3 gólyatöcs ereszkedett le a les közvetlen közelébe...hmmm nem akartam rögtön kifeküdni, de ez a látvány annyira elbizonytalanított, hogy 1 óra múlva már a lesben hasaltam. Olyan jó volt átélni a madárcsapatok folyamatos mozgását a tócsán. Egy pár kis lile és réti cankó egész közel merészkedett. Sajna a széki gólyák aznap már nem jöttek, de így is nagyon jó volt a les belakása. Mentémben még csinosítottam rajta egy keveset, de nagyon ígéretesen alakul a helyzet. Íme egy kis ízelítő....meg pár fotó a nyári esték hangulatáról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése