2011. július 31., vasárnap

2011. 07. 29.

Délután kimentem hívni egy nagyon jó helyre. A kedvenc vadvirágos utamon kezdtem a mókába...ugrott is a bak, csak nem az útról...szél alól jött és talán ezért 40 méternél sehogy sem akart közelebb jönni. Így is csodálkoztam, hogy egyáltalán elindult az emberszag felé. 3-4 év körüli fiatal egyed, ezt már abból kitaláltam, hogy rossz széllel beugrott.
Olyan felhőátvonulós idő volt....ahha csak éppen amikor fölöttem járt a zivatarfelhő, akkor nem akart tovább vonulni...a falutól 8 km-re kapott el a nagy eső. Egy fácánetető alá menekültem és a következő 40 percet ott töltöttem. Fél hétkor tudtam tovább menni, de még akkor is esett. Egy erdősáv takarásában kezdtem bele ismét. 1 perc múlva a szemközti lucernáson kocog át egy bak. Nem tudom miért, de a lucerna szélén megáll-tőlem 50 m-re-és nem mozdul. Sebaj, megyek én. Eső, szürkület, hosszú záridő...nem volt egyszerű. Ő már egy igazi visszarakott vén legény, el is oson gyorsan az erdő felé. A végére egy gidára cserkeltem rá, csak a magas iso teszt kedvéért(iso 1600). Kevés vágással, zajszűréssel ennyire élvezhető. Még mindig az elején járunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése