2011. július 26., kedd

2011. 07. 25.

Egész nap zivatarfelhők vonultak a fejem fölött, de szeretem az ilyen időt, mert bármikor kisüthet a Nap és olyankor földöntúli színek jelennek meg a tájon. Kora délután elindultam őzezni és gyorsan el is kapott egy kiadós zápor. A vízhatlan cuccom most is kiválóan megvédett és töretlenül kezdtem a híváshoz egy alkalmasnak látszó helyen. Semmi nem mozdult és máshol sem... 2 sutát láttam ikergidákat vezetni, így szinte biztosan nem indult még meg az őznász azon a területen. Az egyiket közelebb tudtam magamhoz hívni, de gidáit nem hagyta ott. Leültem egy mocsaras területen a csatornapartra és énekesmozgásra lettem figyelmes. Nézegettem, hallgatóztam és Csíkosfejű nádiposzátáknak gondoltam őket. Tájegységileg stimmelt. Kis várakozás után készítettem róluk fotókat és még mindig úgy gondoltam, hogy jól határoztam. A birdphotography fórumról derült csak ki, hogy mégis Foltos nádiposzátákról van szó. Sebaj, így is gyönyörű madarak és tanulság, hogy tapasztalt szakemberek véleményét mindig ki kell kérni bizonytalan határozás esetén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése