2011. március 6., vasárnap

2011. 03. 04.

Péntek délután...végre....elég volt ebből a hétből. Most aztán kaptam a rosszból keményen, de minden jó, ha a vége jó és a péntek délutánnál kevés jobb dolog van az ember életében:)
Irány a természet...nem terveztem semmi extrát, csak karulni akartam egyet a mezőn. Rengeteg a nyári lúd és a nagy lilik. Szeretem őket lesni, csak úgy. Lefekszek a gazba és várom, hogy fölöttem húzzanak el...csodás látvány. Ahogy fekszek az árokparton egy rudira leszek figyelmes...nagyon jó, pont felém tart. A szelem jó, hasalok, nálam a kanyon rendszer...mi kellhet még...A ravaszdi eltűnt a szemem elől és ahogy lesem, hol fog feltűnni önkéntelenül is mozdulok...érzem a tekintetét és átnézek ez árok másik partjára, ahol már figyel a vörös bundás...4 expo és már villan is a fehér farokvég...sebaj, ennek is örülök:)Azért láttam őzeket is. Hazatérvén még fotóztam pár közelit a házi verebekről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése