2023. január 1., vasárnap

2023. 01. 01.

Új év napja van.
Most tudom összegezni az előző utolsó szakaszát.
Ugye elkészült egy gyors munkával a ragadozós lesem...az új helyen. Nincs leszárzúzva előtte a terület, így joggal reméltem, h jól fog mutatni a téli környezetben.
Az etetés elkezdődött és 5-6 alkalommal ki is tudtam feküdni. 
Az ölyvek és a szarkák szépen járják, sast is többször láttam, de még nem érkeztek meg a les elé.



Itthon is etetem a madarakat és sok faj meg is fordul a téli időszakban az udvarunkon...és ahol énekesek vannak ott a karvaly is megjelenik...egyik nap bevágott és egy rigó zavarában a nappali ablakának repült..ismerős ugye...annyira jól kirajzolódott a jelenet, h azóta is az ablakon van ez a nyom.


Őzek után alig jártam, inkább csak kirándulás és terepszele jelleggel...




A rudlik egyben vannak, a nagy prérin nehéz közel kerülni hozzájuk.
Egyébként a lilikek megérkeztek...leültem egy kőre és próbáltam belevinni némi impressziót...vagy expressziót...nem is tudom :)






Érdekes, h ilyenkor mennyi sas jár a libák nyomában...parlagik és rétik minden korosztályban.
Majdcsak kerül egy a lesem elé is...
Tudok egy fenyőt, amin telnte fülesek pihennek...mindig meglátogatom őket.



Szóval elkezdődött 2023...és az első napot mindig fotózással kezdtem az elmúlt dekádban...idén nem, ez is mutatja, h kicsit áttolódtak a dolgaim...meglátjuk mit tartogat ez az év....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése