2022. április 25., hétfő

2022. 04. 16.

A bakokról is ide vetek pár sort...nem maradhatnak ki... A vizes lesezések közben, felfigyeltem ezekre a jelekre...nagyon érdekelt ki ennyire harcias...
Egyik délután rászántam a területes bak felkutatására. Az itt lakó öreg bakot előző évben kivették az állományból...valami új birtokos került a helyére. Sajnos nem volt jó a szelem és őkelme hamarabb előjött, mint szerettem volna...
Kedvemre való bakocska :) Mentem egy kört és van itt egy másik is...
Aztán bejött egy nagyon szeles nap...ki is használtam a lehetőséget. Jó közelre mentem a bakokhoz...nem az előbbiekhez...
Hazafelé még a nap is rám mosolygott...nameg erre a nyuszira...
Másnap még volt időm cserkelni...egy új területre mentem ki...nagy tábla búza...sosem jártam még végig...hát...tele volt őzzel...
Ami furcsa,h egész nagy rudlikat is láttam még...egyben vannak sokfelé az őzek...ilyenkor azért nem jellemző már a csoportosulás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése